Dostawa

Istnieją dwie opcje dostawy – do paczkomatu InPost lub kurierem pod wskazany adres. Dostawy realizowane są za pośrednictwem kuriera InPost.

Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku, zazwyczaj w ciągu maksymalnie około 24 godzin roboczych od złożenia zamówienia. W niektórych przypadkach przesyłki nadawane są nawet tego samego dnia. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia wysyłane były w czasie jak najkrótszym od złożenia zamówienia, jednak w rzadkich przypadkach czas potrzebny do skompletowania  i wysłania zamówienia może się wydłużyć.

Koszty dostawy widoczne są w koszyku podczas składania zamówienia – ponoszone są one przez Klienta (zostaną doliczone do zamówienia).

W przypadku niektórych Produktów Sklep zastrzega sobie prawo, aby wyłączyć niektóre sposoby dostawy zamówień.

Czas dostawy deklarowany przez firmę kurierską wynosi 1 dzień roboczy od chwili odebrania paczki przez kuriera. W rzadkich przypadkach (z przyczyn niezależnych od nas, takich jak np. niekorzystne warunki atmosferyczne, awaria sprzętu) dostawa może ulec opóźnieniu.

Osoby pakujące zamówienia dokładają wszelkich starań, aby były one jak najlepiej zabezpieczone. W niektórych przypadkach może się jednak zdarzyć, że przesyłka ulegnie w transporcie uszkodzeniom mechanicznym lub będzie nosić ślady nieautoryzowanego otwarcia. Radzimy, aby zawsze zwracać na to uwagę, zanim odbierze się paczkę. Jeśli nosi ona ślady nieautoryzowanego otwarcia lub uszkodzeń należy nie przyjmować przesyłki, sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i jak najszybciej skontaktować się ze Sklepem.

Odbiór paczki w paczkomacie InPost

Paczkomaty to system skrytek pocztowych, z których można samodzielnie odebrać zamówienie każdego dnia o dowolnej godzinie. Przesyłki dostarczane są do paczkomatów w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od chwili nadania. Zazwyczaj czas dostawy wynosi jednak 1 dzień roboczy.

Opcja dostawy do paczkomatu (wraz z ceną usługi) widnieje w Koszyku. Po wybraniu tej metody dostawy konieczne jest również wybranie konkretnego paczkomatu, do którego zamówienie ma zostać dostarczone.

Jak odebrać paczkę z paczkomatu?

Gdy zamówienie zostanie dostarczone do wybranego paczkomatu, Klient otrzyma powiadomienie SMS oraz e-mail, zawierające informacje umożliwiajace otwarcie paczkomatu i odebranie przesyłki. Aby otworzyć paczkomat, wystarczy podać numer telefonu oraz otrzymany kod lub po prostu zbliżyć kod kreskowy do czytnika paczkomatu.

Jeśli z jakiegoś powodu paczkomat się nie otwiera, należy w pierwszej kolejności upewnić się, że wpisane zostały poprawne dane. W przypadku dalszych problemów zalecamy skontaktowanie się z infolinią firmy kurierskiej Inpost (801 400 100 dla telefonów stacjonarnych i 722 444 000 dla telefonów komórkowych). Infolinia otwarta jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00.

Jak długo przesyłka będzie czekać w paczkomacie?

Przesyłka, zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej, będzie czekać w paczkomacie na odbiór przez 48 godzin, a następnie (w przypadku braku odbioru) zostanie zwrócona z powrotem do nadawcy. Zanim przesyłka zostanie zwrócona Odbiorca otrzyma wiadomość przypominającą o odbiorze paczki. W niektórych przypadkach nieodebrana paczka zostanie przekazana do najbliższego oddziału InPost, gdzie będzie można ją odebrać przez 11 dni.